06 juli 2006

Anders versus Tone

Nu har dummisarna börjat gapa igen bara för att Anders Nylund har presenterat vädret i badbyxor. De tycker att det är orättvisst att Tone blivit avstängd medan Anders får hållas.

Hallå!

Är ni helt oförmögna att se skillnaden på att presentera sommarvädret i badbyxor och att exponera sig lättklädd, kallas även för att vika ut sig, i en herrtidning?

Jag är 100% säker på att Tone hade fått visa sommarvädret iklädd en bikini om hon hade valt det i stället för betalt utvik i annans mediakanal.

Jag upprepar vad jag skrev den 22 juni:


.
.
Väderanorektikern Tone kunde inte nöja sig med att synas i rutan, gå på fester och faktiskt uppbära något av en kändisstatus i Sverige. Ne-hä-du, här skall det vikas ut i tidning också, även om det måste vara något av det sämsta utvik jag har skådat, för att fylla något obegripligt tomrum i denna norska själ.
.
.
Hur kan man vara så förbannat korkad att man känner ett sådant stort behov av att vika ut sig, med hennes befattning och redankändisstatus?
.
.
Visar man titts i Slitz får man respass av sin chef, det borde du ha fattat Tone, eller kanske kan vi inte begära det av dig? Om det är så var det väl lika bra att du fick gå nu.
.
.

Nä, bort med Tone och in med någon snygg kille som damerna kan få glutta på lite. Nu lovar jag att inte skriva mer om detta för hela ämnet är urtrist och påverkar mina läsarsiffror negativt.

Inga kommentarer: