28 juli 2006

Listor och tester

Det skvätter av olika listor och tester bland bloggarna. Först undrade jag vad det var för vits med alla dessa listor och annat jox. Men nu vet jag. Det är helt enkelt ett sätt att få göra inlägg när man inte har något att skriva om.

- Mesbloggare, säger jag bara.

Jag har naturligtvis mer att skriva om än vad jag skriver om men för den skull kunde jag faktiskt inte låta bli att kolla in hur min hjärna ser ut i verkligheten.

80% man och 20% kvinna.

- Vafan, jag har väl inte fått en minimutta helt hux flux? Skall jag bära kvinnokläder var femte dag eller skall jag helt enkelt sluta piska skiten ur barnen? 20% kvinna, jävla skittest!

Jag är helt övertygad om att min uppenbarelse måste vara 100% man, det finns helt enkelt inget alternativ.

- Fatta, 100% man. Inget annat trams. Kvinnor är kvinnor och jag är man.

mickey.x:like.no.other som vägrar att bära kjol var femte dag

5 kommentarer:

Nemo sa...

Testet var kanske mer en idé om hur du tänker... inte hur dina fysiska utförsgåvor ter sig... menutifrån ditt sätt att resonera verkar det vara mycket man i dig... den säger dock inget om kvalitén

m·x|360° sa...

Nä nu jävlar. Nu ligger du risigt till kära Nemo. Testosteronet bubblar för fan av kvalité idag.

Passa dig bara!

Peppe sa...

Det här resultatet betyder att du MÅSTE ha på dej kjol OCH sminka dej var femte dag. Regler är regler som är till för att följas...

Nemo sa...

Det sägs att en männsikans IO sjunker med c:a 30% då man blir arg...

m·x|360° sa...

Peppe: Här är det jag som sätter reglerna och inte något dumt test. Förstått? Kjol. Blahänäe du.

Nemo: Inte fan är jag arg. Nu får du passa dig riktigt noga.