21 juli 2006

Läsarombudsmannen talar

Lite svar på e-post som druttat in.

Nej, jag har inte snott like.no.other från Sony. Det är nog slumpen som varit framme eller så har jag omedvetet stött på deras reklam. Att använda kolon mellan x och l har jag snott från hamburgerkedjans reklam som de hade för att par år sedan.

Ja, jag har tagit bort fem inlägg som handlade om läget i mellanöstern. Efter moget övervägande har jag bestämt mig för att inte beröra detta ämne i min blogg. Fegt, nja, snarare en fråga om vad jag vill göra med min tid och vilka jag orkar ha som fiender.

Om jag verkligen hatar Larus canus? Ja, det är klart att jag gör.

Om jag verkligen hatar Spårvägen och deras anställda? Nej, jag kan inte påstå att jag hatar de anställda. Spårvägen är däremot en styggelse och kommer att sättas åt ännu hårdare i framtiden.

Om jag verkligen hatar Carola? Nej, det är hon inte värd. Hon är bara en liten prick på kartan.

Om jag verkligen hatar Crazy Tone? Nix, inte heller denna madam förtjänar min energi.

Om jag hatar Hellström? Ne-he du, det gör jag inte. Tycker bara att han är en av de töntigare bland de töntiga och skriver trist musik.

Jag vet inte om jag skall skriva mer om snabbköpskassörskor. Däremot kommer Morgan på Konsum i Landala få ett helt eget inlägg. Det är han värd.

Japp, det kommer fler videoklipp i framtiden men jag låter dessa komma när de kommer för jag hatar både schema och manus.

Nä, jag tror inte att mina nyhetsbevakningar kommer tillbaka mer än som enstaka lustigheter jag känner för att skriva om. Det blir redundans tycker jag att skriva om det som andra redan skrivit om med undantag för det som handlar om de ämnen jag skriver om, om ni fattar vad jag menar?

Varför jag inte länkar till andra bloggar? Jag är helt grön på detta och kan ju inte länka till höger och vänster när jag knappt vet vad jag själv heter. Det är också mycket tidskrävande att hitta riktigt bra bloggar och jag har lite annat att göra i livet.

Mickey.x:todays.sony.boy

Inga kommentarer: