02 juli 2006

Bodström, den galne fotbollskillen

Som ett litet komplement till det totalt obegripliga jag skrev i inlägget nedan skall jag nu ge ett konkret läsförslag, så viktigt att alla medborgare borde åläggas att läsa materialet vare sig de vill eller inte.

Marschen mot Bodströmsamhället av Oscar Swartz.

Oscar har nedtecknat det jag brukar framhålla, men med lite snällare ordval än vad jag använder, lite mer rumsrent. Klicka på länkarna ovan och ladda hem pdf-filen.

Vad det handlar om är att vi har en Justitieminister vars respekt för de svenska medborgarna är ungefär lika stort som den Bush har för han Simsalabim, ni vet, han som bara försvann. Att vi dessutom har en Justitieminister som är en lögnare och förbannad diktare gör inte saken bättre. Att han dessutom försöker påtvinga oss nya lagar, genom ett osedvanligt fult dubbelspel, som mycket reellt hotar våra fri- och rättigheter gör det hela ännu värre. Att vi har en totalt, spritt språngande, galen Justitieminister som dessutom har fullt (nästan) stöd av sina partibröder gör det ännu lite mer alarmerande eftersom socialdemokraterna, genom Justitieministern, för partipolitik inom EU i svenska folkets namn.

Vi som är läskunniga vet att staten finns till för folket och utan folket finns inte staten, det är så att säga grunden för en demokrati. Om det nu inte vore för Bodström och hans piratgäng som kommit på att det vore mycket bättre om folket fanns för staten. Får Bodström hållas kommer vi snart ha ett Sverige där var och en som inte vill hamna i Bodströms interneringsläger gör bäst i att hålla käft och gilla läget.

Det som är det värsta med det hela är att mycket av denna Bodströmska vision redan är verklighet. Bodström är med andra ord inte bara en galenpanna och lögnare, vid sidan av jobbet som Justitieminister, utan samtidigt det största hotet mot Sverige, någonsin. Skall någon in i interneringsläger så är det kulgubben Bodström själv.

Det går bra att ringa mig om ni vill något, ring på tisdagar mellan klockan 08:00 och 08:59 då jag har telefontid för myndighetspersonligheter av alla de slag, hög som låg, med eller utan scanner.

Mickey X, Johannebergs första terrorist (måste ju bli det antar jag eftersom jag föraktar vår Justitieminister och hans anhang).

Inga kommentarer: