04 juli 2006

Bodström kronprins? skulle inte tro det

GP har tydligen utsett TB till kronprins och efterträdare. Detta ter sig helt naturligt och är säkert populärt ute i de röda stugorna. Vi får ju anta att alla nya lagar, lagförslag och utredningar som mynnar ut i den nya Svenska Fascismen som i Göran Perssons och Thomas Bodströms vision skall ersätta den Svenska Modellen internationellt är ett samarbetsprojekt mellan dessa två individer.

Det är ganska bra att byta ut den Svenska Modellen för den är faktiskt rätt sliten vid det här laget. Deras val att istället för välfärd skapa ett statligt kontrollsamhälle och terrorvälde som är det värsta vi skådat efter Östtyskland (inkluderat det galna USA) är inte lika bra.

Eftersom jag är en stark anhängare av demokrati litar jag på det Svenska folket inte de folkvalda yrkespolitikernas håll-mig-om-ryggen-anda. Våra medborgare kommer snart att bli upplysta om dessa onda mäns avsikter, för det kan väl inte var något annat än ren ondska de håller på med? Verkar ju inte som om de andra partierna i Sverige bryr sig så mycket om vad som håller på att ske. Låt oss hoppas på ett snart slut på det informationsmörker de befinner sig i.

Att försöka dra in medborgarna i en mörk plastsäck och sedan tillförsluta densamma och invänta kvävningsdöden är ondska i sin renaste form, inser du inte det Thomas Bodström?

För till fället är Thomas Bodström orättfärdighetens kronprins men statsministerkandidat skulle jag inte tro att han är när sanningen om hans dubbelspel kommit fram i medias klara strålkastare.

Thomas, hemma på min gata sköts en kvinna ihjäl igår, en man försökte ta sitt liv med mordvapnet, närbutikspiraten försökte lura mig på växelpengarna som vanligt och en ungdomsligist rånade en 103-årig dam på 250 sekiner och en mobiltelefon. Tar vi hänsyn till att min gata har statusen socialgrupp 1 vågar jag inte åka till Majorna eller Hisingen mer, någonsin. Fundera på detta istället för de terrortroll du har i huvudet nu Kronprins Bodström.

2 kommentarer:

Nemo sa...

Vet inte ens om jag vågat kika i mina kommentarer om det vart såssarna jag stöttat med ett litet bidrag till deras röstningsfond... det kanske räcker med att köpa en bingolott?

TB har tappat fokus - 010911 gör att vardagsmoralen och det därpå sluttande planet kan fortsätta att slutta.

m·x|360° sa...

Bingolotter kan vara bra, tror jag?

Det sluttande planet har transformerats till en lodrät vägg och det gör ont att gå in i väggar med näsan före.