10 juli 2006

Lista enkom för smultronpaj

5 saker jag har i min frys
Ett styck brun kärrhök, ett styck lax, två glasspinnar och en(!) fiskpinne. Får jag tag i den som har sparat en fiskpinne blir det inte roligt.

5 saker jag har i min garderob
Ett kamerastativ jag aldrig använder, en vintermössa jag nästan aldrig använder, en nylontråd med laxflugor jag har fått lax på, en tom pappkartong som kanske kan vara bra att ha någon gång och en gammal skjorta i fel storlek.

5 saker jag har i min bil
Bil, vad är det?

5 saker jag har i min handväska
Sorry men så långt har det inte gått ännu.

5 pers att skicka vidare till
Nä, detta är den slutgiltiga listan.

5 kommentarer:

smultronpaj sa...

aha, nu vet jag det om dig oxå. Ganska kul med listor.

m·x|360° sa...

Men om jag ljög hela listan igenom då?

smultronpaj sa...

Då är det illa, jag räknar med att deu talar sanning. I vilket fall som heslt är ju jag glatt ovetandes om det lyckligtvis.

smultronpaj sa...

oj sorry. Jag är oftast rätt bra på att stava.

m·x|360° sa...

Livet skall vara spännande. Helt klart är att jag ljuger lite angående den bruna kärrhöken för den har min bättre (?) del slängt ut. Av misstag hette det...