13 juli 2006

Crazy Tone suger, igen

– Jag kan inte förstå att jag, lilla Tone, kan bli jagad på det här viset, säger Tone Bekkestad till aftonbladet.se.

Ja, jag vet, jag skall inte jaga det stackars lilla flickebarnet, men jag kan inte låta bli. Tone är så blåögd och oskyldigt till allt hon gör att hon ger ordet bimbo en ny innebörd, en ny dimension.

– Tone, ingen kan vara så dum och oskyldig som du ger sken av. Sluta hyckla och stå ditt kast. Du ville synas, du fick synas och nu får du skaka galler och stå ut med att bli häcklad.

Att jag är besviken på TV4 styrelsen som inte lät avskeda henne med enkel bussbiljett till Oslo som avgångsvederlag behöver jag väl egentligen inte skriva heller.

– Lilla Tone, kan du inte åka hem till Norge igen, snälla lilla söta kexet?

Fast egentligen bryr jag mig inte eftersom jag inte tittar på TV4 som envisas med att fylla mitt liv, likt Aftonbladets webbtidning, med reklam, reklam och åter reklam.

Mickey.x:like.no.other som inte får glömma att öppna fönstret när TV:n åker ut.

Inga kommentarer: