31 juli 2006

Vädergudar och Stubben

Det här börjar verkligen likna något som passar min image som 100% man. Vem vet, kanske jag börjar skriva igen om det kommer en liten laddning tillräckligt nära för att skaka om systemet?


Stubben hälsar och jag passar på att visa ett självporträtt som jag tog ute i skogen, strax bredvid stubben. Jag brukar själv kalla mig Bufo bufo när jag har denna klädesdräkt applicerad på min lekamen. Inget går upp mot latex när man vill slippa skriva autografer ute på stadens gator.
mickey.x:like.no.other

4 kommentarer:

Eugéne de Beauharnais sa...

Undertecknad måst erkänna att syftet med den så kallade posten undgår mig.

Nemo sa...

Bufo Bufo är, om jag inte misstar mig, latin för Padda..av ngn sort.

Eugéne de Beauharnais sa...

Agapadda om undertecknad icke missminner sig.

m·x|360° sa...

Ett än värre erkännande är väl inte heller jag ser något syfte med det hela.

Bufo bufo kallas Vanlig Padda på vårt vanliga språk.